سلام :)


الان دوران جمع بندیه و همه چه دانش آموز چه فارغ التحصیل دچار سردرگمی شدن متاسفانه


من خودم روش های مختلفی رو امتحان کردم اما سه روزه به این نتیجه رسیدم که ما هم باید مثه دانش آموزا رفتار کنیم


اوایل هفته ی گذشته من سعی کردم در روز همه چی بخونم اما خب متاسفانه عقب می موندم و کند می شدم


مثلا برنامه می ریختم که احتمال 2 ساعت بعد میشد 3 ساعت مجبور بودم از درس بعدیم بزنم و کلا همه چیز به هم می ریخت


تا اینکه کلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که باید مثه دانش اموزا عمل کنم


رفتم سایت مدرسمون و برنامه امتحانیشون رو دانلود کردم و خودم رو موظف کردم که فکر کنم مثلا فردا امتحان زیست دارم 


البته نه به این دقیقی منظورم اینه که مثلا طبق برنامه اگه من فردا امتحان ریاضی دارم بیشتر وقت امروزم رو اختصاص بدم به ریاضی 


درکنارش یه عمومی و یه اختصاصیه دیگه هم بخونم 


این روش به نظرم خیلی توی دوران جمع بندی جواب میده که فکر کنین دانش آموزین و امتحان دارین


نمیگم تطابق 100 درصد با دانش آموزا داشته باشین اما به نظرمن بهتره تا اینکه بخوایم همه چیز رو با هم جمع بندی کنیم یه خورده سخته.


به زودی وقت کنم سری پست های کنکور را سوسک کنیم رو میذارم :)) راجب نحوه مطالعه دروس و منابع و این حرفا :)