سلام به همه :)


امیدوارم آزمون خوبی داده باشین


من که ...


زیاد شرایط روحیم خوب نبود سال یکی از اقوام بود 


اما خب بازم خیلی ناراضی نیستم


منتها ریاضی پایه رو جابه جا زدم منفی شد !!!


درباره درسای مختلف هم باید بگم که بریم ادامه مطلب :دی + کارنامه آزمون


هرسوالی هست که دیر پاسخ دادم شرمنده 


سوالی بود توی کامنت ها بپرسید سعی میکنم زودتر پاسخ بدم :)

 به نظرم ادبیات رو باید بیشتر کار کنم مخصوصا لغت و املا :|


عربی عزیز دل افت کرده :( کار نمیکنم هعی...


دینی پیش خوشالم :دی سوم هم به نسبت خوبه


زبان هم باید 100 میشد بی دقتی و عجله کار دستم داد تو ریدینگ


زمین نخونده بودم :دی


ریاضی کلا به نظرم خیلی سخت بود این آزمون


اما خوب زدم ( اگه از جابه جا زدن چشم پوشی کنیم پایه رو 60 زدم )


زیست آسون بود پایه یه خورده بدجنسی کرده بودن :دی


فیزیک خوب نخونده بودم سر آزمونم به جا فیزیک 3 فیزیک 1 ج دادم خخخ


شیمی هم آسون بود اسید و باز یه خورده هنوز گیر دارم


سوم هم دوسه تا استوکیومتریش خیلی نامردی بود :|


اینکه پاسخنامه ندادن هم واقعا :|


من فردا زنگ میزنم تهران دعوا کنم :دی


اینم کارنامه ها :