سلام 

تصمیم گرفتم اولین پست رو درباره خودم و وضعیت درسیم بذارم تا با پست های بعدی بتونم پیشرفت یا پس رفتم رو متوجه بشم و سریع درمانش کنم.

امسال برای بار دوم میخوام کنکور تجربی بدم. کنکور 93 رتبه 1700 آوردم و با کاهش ظرفیت ها چیزی قبول نشدم از رشته هایی که میخواستم.

تصمیم گرفتم امسال به خودم یه فرصت دوباره بدم. تا حالا به نسبت راضی تر از پارسال هستم. 

راهنمایی و دبیرستانم رو مدرسه فزرانگان 1 ( سمپاد ) بودم . معدل نهایی هم 19.89

اینا رو گفتم که فک نکنین هرکی مونده پشت کنکور اوضاع درسی بدی داره و رقباتون رو نادیده بگیرین.

کنکور به نظر من همش بعد از عیده. بعد عید رو بترکونی بردی. اگه ول کنی همه زحمتای این طرف سال کاملا نابود میشه.( اتفاقی که برای من در

پارسال افتاد.)

یه سری نمونه کارنامه های قلم چیم رو از اول سال میذارم برای روند مطالعاتی و پیشرفت خودم.

دوس دارم امسال رو به چیزی که حقمه و لیاقتش رو دارم برسم که هم پیش خودم شرمنده نباشم هم یه سال عمرم رو استفاده بهینه کرده باشم.

به امید اینکه همه کنکوری های عزیز از امسال که واقعا سال سختی هم هست با سربلندی بیرون بیان :)

هرسوالی هم داشتید تا جایی که بتونم پاسخ میدم. :)

آزمون 25 مهر





آزمون 9 آبان





آزمون 23 آبان





بقیه رو در پست های آینده میذارم موفق باشین :)